Strategisk marketing

Ønsker du at få styrket dine kompetencer til at udvikle din organisations digitale markedsføringsstrategi?

Med dette kursus får du viden om forskellige metoder og teorier til strategilægning og positionering. Du vil få kendskab til de analyseværktøjer, der skal bruges til at ændre på virksomhedens fremtidige position både i forhold til det råderum, som virksomheden kan operere i, og de muligheder der skal vælges imellem. Faget er derfor baseret på både analyse og strategilægning.

Organisationer fokuserer i stigende grad på, hvordan de kan bruge Big Data strategisk i den digitale markedsføring. Du vil blive præsenteret for forskellige strategier til at opnå øget værdi og vækst med Big Data i netop din organisation, ligesom du vil få viden om, hvordan teknologien kan styrke interaktionen og samspillet med kunder og andre interessenter. Få testet og udfordret dit og din organisations digitale mindset, og få det bedste afsæt til at transformere og lede digital markedsføring i praksis.

Modulet er på 10 ECTS-point.

Se uddybende beskrivelse af modulet

 

Kontakt

Pernille Rydén

Pernille Rydén
Studieleder
DTU Diplom
93 51 14 00
Studieleder.eba@diplom.dtu.dk  

Tilmelding

Litteraturlister

Personlig vejledning

Har du brug for vejledning eller specifikke spørgsmål til uddannelserne, kan du tale med en af vores studievejledere.

Tilmeld dig personlig vejledning 

http://www.cv.diplom.dtu.dk/diplomuddannelser/diplomuddannelsen-ingenioerernes-lederuddannelse/obligatoriske-moduler/strategisk-marketing
21 OKTOBER 2018